ASSALAMUALAIKUM.....dan SALAM 1 MALAYSIA......
ahad:3/1/2009:11.45am

Pada hari ini...genap lah seminggu aku barada di UMP....dengan berbekalkan semangat yang baru...azam baru,sem baru,pensyarah baru...n pelbagai pekara yang baru membuatkan aku teruja untuk melangkah dan berlari dalam perjalanan kali ini...

SEMALAM merupakan hari yang penuh bersejarah apabila aku dijemput untuk menghadiri
KONVENSYEN MAHASISWA MELAYU di Universiti Malaysia Terangganu(UMT). antara penal yang hadir dlm majlis tersebut ialah Y.B DATUK Paduka Ibrahim Ali (ahli parlimen Pasir Mas) dan YG. BHG. TUN DR. MAHATHIR BIN MOHAMAD (mantan PM)...pertama kali aku dapat berjumpa dan mendengar Ucapan beliau Secara langsung...hak99( menarik sangat...xrugi pergi)

MALAH sepanjang minggu ini juga..aku sering mendengar ucapan,nasihat dan amaran yg dikeluarkan oleh pensyarah yang mengajar aku pada kali ini. Ditambah pula...baru2 ini aku turut mengikuti program beramah mesra dengan datuk Naib Censelor UMP.pelbagai masalah dan persoalan telah dilontarkan oleh MAHASISWA UMP....antara yang paling menarik..
APAKAH status UMP Sekarang???barapakah no kedudukan ump, baik didalam Universiti MALAYSIA mahu pun diluar sana???
kenapa iya nye tidak pernah didedah kan dan diberitahu kepad MAHASISWA UMP???
kenapa perlu dirahsia kan???

eemmm...agak2 kowang sume tau x apa jawapan nye????pernah x korang terfikir akan solan nye??

0 comments:

Post a Comment

Followers

LifE C@mpus....UMP

banner 115×116

ShoutMix


ShoutMix chat widget

Calendar

DIGITAL CLOCK


Get your own Digital Clock

Electricity Lightning